V teh dneh ...

... me navdušuje par stvari. Bolj kot se bližamo koncu leta, zadnji dnevi minevajo, bolj razmišljam o rečeh, ki se mi dogajajo, o rečeh, ki so se mi zgodile in tako naprej. Tako razmišljam in čudim se, kako je možno, da nekajkrat na teden, ko pogledam na uro, vidim številke 12:34, čudim se tudi, kako je možno, da telo ve, da se dogaja sprememba, in me samodejno prebudi ob petih zjutraj in tako prepreči miniaturno katastrofo, prav tako me čudi, da me je hoja v hribe tako zelo prevzela, da si že pišem zaznamke in računam, kdaj bom imela čas, da spet kam pobegnem. 

Še ena fascinantna stvar je ta, da moj od-mene-16-let-starejši brat (s katerim je tudi moj odnos tej razliki v starosti primeren) pride domov, si naredi kavo, pride do mene in reče "Veš, sedaj imam nov najljubši TV program ..." in jaz dokončam stavek - "24Kitchen!". Nekaj skupne krvi se pa še pretaka po najinih žilah.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa