Kaj mi življenje velikokrat vrže ...

... pred oči. Ne ravno v obraz, ampak samo toliko, da opazim in si rečem OPA.

Včasih so se mi take reči dogajale bolj pogosto. Da sem v enem dnevu videla dva posebni stvari, ki jih prej nisem videla še nikoli ali pa zelo redko. Da sem slišala pogovore neznancev o določeni temi in jo potem zasledila še kje. Na prejšnjem blogu sem imela posebno oznako za opisovanje takih dogodkov, poimenovala pa sem jo kar stvar dneva. Ko nekaj opaziš, kar se ti usede v spomin. Ali pa neka stvar, ki jo opaziš dvakrat. Da sproži WTF reakcijo. Mogoče niti ni vsakič tako presenetljivo kot bolj zanimivo. Kako se določene reči pokažejo in pojavijo in pravzaprav nič ne pomenijo.

Opažam, da se mi zadnje čase bolj dogaja, da določeno stvar videvam konstantno, parkrat na teden. To je točno določena ura. 12:34. In še ena - 21:34. Res hecno.

Se mi je pa danes zgodila ena prava stvar dneva, čeprav je bila malce razvlečena. Ne vem niti točno, ali sem jo prvič videla včeraj ali danes. Vse je malce megleno, ampak ponovno sem jo videla par minut nazaj in se spomnila, da sem to že videla, nekje drugje, v kratkem.

Sanja svinja kukuruz.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa