Še ena skutna torta

Skutnih tort je malo morje. Receptov za njih pa za en soliden ocean. Ene se pečejo, druge ne, vsem pa je skupno to, da v bistvu ne potrebujemo receptov. Skuta, smetana, kisla smetana, jogurt, maskarpone, kar se najde v hladilniku in kar paše posamezniku oziroma zbrani družbi.

Zadnjič sem ob spoznanju, da sem kot prava slaščičarka popolnoma brez idej, kaj na neko dolgočasno soboto speči, v roke vzela par revij Dober tek in pričela z iskanjem primerne popoldanske zabave. Moj hladilnik je ponujal le omejeno količino sestavin, v trgovino pa se mi niti podrazno ni dalo. Tako sem v marčevski številki letošnjega leta našla recept za skutno torto z mandarinami. Ker mandarine trenutno niso sezonske, sem jih zamenjala z breskvami. Recept sem si celo uspela zapomniti na pamet, ker trenutno sem čisto prelena, da bi vstala in naredila dva koraka do knjižne police.

Stvar gre takole. Torta je sestavljena iz podlage iz krhkega testa, na podlago pride nadev, na vrhu pa sadje, ki ga prelijemo s prelivom za torte. Ne vem, kam je pobegnila moja pamet, da sem dejansko šla delat krhko testo po receptu (in seveda ni bilo takšno, kot sem upala, da bo), če pa je klasičen in preverjen recept po enačbi 3:2:1 najboljši. 300 gramov moke, 200 gramov masla, 100 gramov sladkorja (v prahu), še kakšno jajce in to je vsa umetnost. Glede na to, da se torta peče v tortnem modelu premera 26 cm, je tale količina skoraj malce prevelika. Ampak ni panike, krhko testo v hladilniku zdrži kar nekaj časa, tako da višek se lepo zavije v folijo in je pripravljen na kakšno hudo uro, ko je potreba po piškotih nevzdržna. Vse skupaj se sicer na hitro pregnete, zavije v folijo, da v hladilnik za pol ure. Medtem se lahko lotimo nadeva.

V pol litra mleka skuhamo vanilijev puding. Namesto 3 žlic sladkorja, kolikor piše na vrečki, skuhamo puding s 100 grami sladkorja. Ko je kuhan in ko se malce ohladi, vmešamo vanj 250 gramov skute

Krhko testo razvaljamo in prenesemo na pekač, naredimo tudi približno 3-centimeterski rob. Aja, še prej pekač dobro namažemo z maslom, da se slučajno kaj ne prime. Na krhko testo zlijemo nadev, nanj naložimo narezane breskve ali drugo sezonsko sadje in vse skupaj roma v pečico na 150° za slabo uro. 

Na koncu naj bi se stvar prelila s prelivo za torte. Jaz ga nisem imela doma, poleg tega je torta kar hitro romala v lačne želodčke, tako da ni bilo kakšne bojazni, da bi se sadje pokvarilo - to je namreč namen in funkcija preliva, da ščiti pred gnitjem itd.


Ja, slika ni najboljša ... Sori.

Komentarji

  1. Aha! Tokrat ti pa ni ratal nardit skominov, sm lih jedu :Đ

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa