Harry Potter and the Half-Blood Prince

Šesti del pa je dejansko uvertura v zadnji film. Prolog. Hecno, film sem lani gledala v kinu, a sem popolnoma pozabila vsebino. Knjigo sem prebrala že bogvekdaj, tako da je bilo par reči prav nerazumljivih. Nima veze, ta film je seveda all about Snape ... Še več izvemo o Mrklakenstainu in o tem, kako ga bo Harry pravzaprav premagal. V tem delu se tudi pojavi najbolj grozen (vsaj meni) prizor v katerem koli filmu o Harryju ever! Vse je dokaj misteriozno, a še zdaleč ne tako zelo, kot v knjigi. Saj niti ne vem, kaj naj še napišem. Knjiga je pač obsežna in težko je narediti dober film, ki bi res zajel celotno dogajanje. Morda bi morali namesto filmov raje posneti serijo. Ne vem, kako bi to izpadlo. In ja, razkrite so temne skrivnosti, ki bodo do konca sedmega filma seveda še enkrat obrnjene in ponovno razkrite. Film je načeloma povsem gledljiv ampak zopet, preveč dogajanja. Ena akcija, druga akcija, ni tiste tipične dramske zgradbe trikotnika. To lahko gledalca zmoti, še posebej tistega, ki ni prebral knjige. Drugače pa film, če je pogledan tako kot se ga gledala jaz, v celi seriji, pa popolnoma okej. Ampak film kot sam pa seveda ne funkcionira povsem okej.

Tako, s tem zaključujem serijo Harryjev, poleti sledi še zadnji del sedmega filma. Do takrat pa grem novim filmskih dogodivščinam naproti.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa