Študijske počitnice

Pa saj ne, da je že skoraj konec januarja. In z jutrišnjim dnem se uradno prične izpitno obdobje, oz. učitnice, kot je nekoč dejal moj prijatelj Ožbe. V sredo tako plujemo na prvi izpit. Ne vem, učim se že slab teden, ampak se mi zdi, da ne naredim prav veliko. Ampak to niti ni nujno res, morda so le moji kriteriji čudni. Lani sem s takimi kriteriji prav fino naredila vse izpite tako v zimskem kot tudi poletnem semestru. Čeprav ne vem, za zimskega pomnim, da sem se več učila. Oziroma dručage sem se učila - piflala. Sedaj pa se bolj učim - berem in zraven razmišljam. Skušam na nek alternativni način ponotranjit te zadeve, ker za piflanje nimam ne energije ne srca.

V sredo torej prvi izpit, v četrtek že takoj drugi in že bomo skoraj pri koncu. Potem pa en teden luštnega učenja najboljšega predmeta v tem semestru, upam, da ne bo preveč težav. Poleg tega pa še lepo pridno (ne)jem, pa bo vse super. In pričnem teči.

Kakšen bo moj urnik te dni: vstanem ob 7:00, ker je tak moj naravni bioritem in tam nekje do 9:00 pregledam vse zadeve na računalniku, kaj prigriznem, peljem pesjanarja na travnik in ob 9:00 štartamo z delom. Dopoldne en predmet - predvidevam, da bo to statistika - do 12:00. Potem pavza za kosilo, do 15:00 malo počivanja in potem naprej. Komukacijski sistemi. Do srede. Po potrebi. Optimum bi bil tam nekje od 15:00-17:00, potem nekaj malega prigriznit, počakat pol ure, eno rundo odlaufat, pod tuš in tako dalje, potem zvečer še malo prebrat in potem kakšen film. Da blog ne bo sameval. Tako. Organizirano. En red je treba met, ker če ni reda ni uspeha. To je moj moto. In ja, veliko preveč časa porabim za organiziranje, printanje, barvanje, izpisovanje, ampak ko je enkrat to urejeno, reči štimajo.

Veselo na delo!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa