Zeleno, ki te ljubim ...

... a veste ta novi tomačevski rondo, ki ima na vsaki vpadnici štiri pasove in na vsakem vogalu semaforje (hecno, ker vogalov ni, ker je rondo, ampak semaforji pa defintivno so)? No, jaz se danes lepo po prazni avtocesti iz smeri Kosez pripeljem na rondo, od daeč vidim rdeče luči. Spustim gas, dam v četrto, motor zavira, hitrost še vedno tam nekje 60 na uro. Na semaforjih, kjer je gorela zelena luč, opazim, da se je prižgala rumena in rdeča. Aha, vsak hip bo pri nas zelena, in še vedno peljem, sedaj že kakšnih 50 na uro. Na mojem pasu pred semaforjem samo en avto. Hecno, ponavadi je ravno moj pas, ki pelje proti Črnučam, najbolj oblegan. Prižge se zelena, dam v tretjo, oh, kako lepo bom sedaj brez kakšnega posebnega zaviranja lepo speljala čez rondo. A ne, ta edini avto, je eden izmed tiste vrste voznikov, ki radi še malo postojijo pred zeleno lučjo. Saj vem, zeleno, ki te ljubim zeleno, ampak lepo prosim, a lahko gledate zeleno v svojem privatnem času in ne pred edinim semaforjem na moji poti domov ob desetih  zvečer na prazni cesti?

Še dobro, da me je Vlado miril ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa