Tiramisu Cupcakes

V soboto sem se po dolgem času lotila malo domače peke. Še ena izmed mojih bab se je namreč zaročila in temu na čast so nastali tiramisu cupcakesi. Moji prvi! Baje so bili dobri. V hladilniku je že kar nekaj časa na svoj trenutek potrpežljivo čakal maskarpone, in ker nisem imela nič drugega, je bil tale recept, ki sem ga našla na Coolinariki, odlična izbira. 

Pa poglejmo. Jaz sem sicer iz New Yorka dobila krasne posodice v velikosti 1 cup, 1/2 cup, 1/3 cup in 1/4 cup in z njihovo pomočjo je bila priprava super lahka. Ampak ni panike, bom vse lepo preračunala, za tiste, ki nimate teh meric.

Najprej daš v posodo 1/4 cup mleka oz. 63 ml mleka. To je zelo malo. En malo večji pljunek. Vanilijev strok po dolgem razpoloviš, postrgaš semenke, ter vse skupaj s strokom daš v mleko. Jaz vanilije seveda nisem imela, zato sem dala v mleko en vanili sladkor. Počakaš, da zavre, nato pa v mleko na kocke narežeš 57 gramov masla. Mešaš, da se maslo stopi. Odstaviš z ognja in pustiš, da se ohladi (ter precediš oz. odstraniš vanilijev strok). Medtem v drugo posodo daš 3 cela jajca, 3 rumenjake in 200 gramov sladkorja. Posodo postaviš na soparo in stepaš tam nekje 7 minut. Odstaviš iznad sopare, še malce stepaš, nato pa z metlico v zmes vmešaš mleko z maslom. V tretji posodi pripraviš suhe sestavine: 156 gramov moke, pol žličke soli, 3/4 žličke pecilnega praška, vse skupaj premešaš. Nato počasi vmešaš v jajca z mlekom. Pekač za mafine obložiš s papirčki za mafine, jih napolniš. Mase je za 18 mafinov. Pečico ogreješ na 170°C, pečeš 20 minut.

Medtem, ko se mafini ohlajajo, skuhaš kavo. Tam nekje 2 deci kave bo dovolj. Ne je pozabit sladkat. Mafine prešpikaš z zobotrebcem, nato pa jih po vrhu s čopičem navlažiš s kavo. Potem pa 3 beljake in 3 žlice sladkorja stepeš v trd sneg. Previdno zmešaš stepen sneg in 250 gramov maskarpone sira. Napolniš dresirno vrečko z zvezdastim nastavkom in mafine transformiraš v cupcakese. Po vrhu kreme še potreseš malce kakava. To je to.


Komentarji

  1. Hvala lepa, kljub pozni uri si moram it iskat neki za pojest. Res hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. jap, večkrat sem že slišala pripombe, da sem zlobna :D to je pač samo del mojega evil plana, kako vas vse poredim do nenormalnih razsežnosti da bo zrcalce zrcalce na steni samo meni pelo, kako sem najlepša :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa