Bride Wars

Res imam rada Anne Hathaway. Veliko bolj kot Kate Hudson. Not the point here. Čeprav bi ta simpatija do Anne lahko vodila do ponovnih ogledov njenih filmov? Kakorkoli. Danes sem film Bride Wars ujela na HBO-ju. Solidna ameriška komedija, B film, urica in pol, hitro minilo. Vmes sem skoraj malo zadremuckala, ampak zamudila nič bolj pomembnega, kar mi ne bi bilo jasno že na začetku filma. Seveda, dve prijateljici, že od otroštva, nerazdružljivi. Stvar se seveda zaplete in komedija, kot komedija, privede do tega, da lahko opazimo, da prijateljici v resnici nista tako dobri prijateljici, če ju razdruži ena taka neumnost kot je poroka. Čeprav se na koncu pobotata. Če bi bil ta film drama, bi bil efekt tega veliko boljši. Ampak pač ni, je komedija, kjer se dve prijateljici skregata (zaplet), vse gre narobe (čeprav so razni načini sabotiranja, ki si jih podtikata, res blazno zanimivi!) in na koncu je vse okej (razplet). Nekje vmes se znajde še situacija, ko se Anne (oz. Emma) pred oltarjem skrega z zaročencem, s katerim sta skupaj 10 let (!!!) in to samo zaradi enega filmčka z maturanca ali whatever. No, ocena na IMDB-ju je povsem upravičena, čeprav je filmček povsem solidno razvedrilo za po kosilu. Nekega višjega sporočila pa žal ne nosi. Niti ni tak, da bi se mi vtisnil v spomin. Me že bolj prepriča 27 Dresses ... oh ja, Katherine Heigl, mislim, da bomo kmalu morali podrobneje pogledati tudi kakšen njen film. Ta način izbire filmov glede na igralce mi prav ustreza. Poleg rednega pregledovanja IMDB-ja v iskanju novosti, ki se jih že dobi na netu v lepi obliki ... I don't do cinema, niti za Twilight ne, hehe.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa