Promocija?

Zadnje čase dnevi kar bežijo mimo. In kjerkoli sem, razmišljam, kaj bi napisala, in dejansko se domislim česa dobrega, ampak ker dnevi bežijo mimo, mi pobegnejo in s tem pobegne dobra tema. Anyways, tole moram napisati, ker se mi zdi res neprecenljivo.

Morda bo zvenelo kot kritika, čeprav v bistvu ni, ker jaz nisem na mestu, da bi to ocenjevala, niti nisem na noben način vpletena v celotno dogajanje. Preidimo k bistvu - na Facebooku sem zasledila, da je te dni potekal Filofest, se mi zdi. To je pač festival filmov na Filozofski fakulteti. Študentskih filmov, i guess. No, reklamo za to so seveda najbrž delili avtorji predvajanih filmov, kar me je pa najbolj - ne zmotilo ampak, hm, searching for a word, oplazilo (?), je bilo to, da so na GEM projektorjih oziroma tistih nadležnih zadevah na avtobusih, se pojavljali nešteti sms-i s podobno vsebino - Filo fest je zakon! Gremo na Filofest! Komaj čakam Filo fest! ... in podobno. Zadeva seveda na daleč kriči po samopromociji. Kako težko je organizatorju poslati par sms-ov, ki so morda celo zastonj (Đabest in U nulo in te fore), s tem pa doseže neverjetno promocijo. Ljudje na avtobusih namreč gledajo te zadeve. Včasih so brali knjige, časopise, danes pa berejo GEM vsebine. In na avtobusih je veliko ljudi. Tako da je to odlična promocija. Zmotil me je edino način - ne da bi napisali, lepo vabljeni danes na Filofest, temveč je bilo napisano Filo fest je zakon! Ob tem dogodku sem se spomnila na eno epizodo serije Mad Men - kjer sta dva uslužbenca najela dve ženski, jima plačala 100$ samo za to, da sta se v supermarketu stepli za šunko. Proizvajalec šunke je bil seveda njihova stranka in s tem pretepom, s to ustvarjeno mislijo, da se ženske tepejo za to šunko in da je najverjetneje res dobra, če se ljudje tepejo zanjo, je prodaja seveda sunkovito narasla. Pa čeprav nič ni bilo res. In ista situacija tule na Filofestu - z mislijo, da študentje in najstniki množično obožujejo Filofest, bi se prav z lahkoto še kdo odločil za obisk in ogled.

Ne vem, morda se motim in je kdo res pisal te sms-e, ker mu je Filofest všeč. Ne vem, nisem bila tam, niti nisem imela namena iti, niti nisem "nasedla" sms-om, in se naknadno odločila za obisk. Čeprav verjamem, da je bila zadeva povsem zanimiva. Morda drugo leto ...

Komentarji

  1. ah, res je bila nasilna promocija.

    cel faks je bil prelepljen s filofest plakati, plakat pri plakatu. še na wcju.

    iz principa nisem šla. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja saj, če je neka zadeva vredna ogleda bo že našla svojo pot med ljudi in bo zanimanje zraslo na kakšen drugačen način :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Filofest je našel pot med ljudi, saj se ga je na tak ali drugačen način udeležilo skoraj 6000 ljudi.

    Še en namig: GEM ne objavlja smsov, če prihajajo iz enih in istih številk, stvar ima nadzor. Kaj lahko zaključiš iz tega glede na veliko število smsov?

    OdgovoriIzbriši
  4. Žal nisem našla točnega števila študentov na FF, ampak vem, da je številka velika. Zato ni čudno, da je obisk velik - če bi FDV priredil neko zabavno prireditev, ni vrag, da je ne bi tudi sama obiskala, je le moja domača fakulteta. Poleg tega vem, da so urniki na FF katastrofalni, iti med 3-urno pavzo pogledat filmček ali dva je mala šala in prazaprav zelo priročno.
    Pa da ne bo to sedaj izpadlo, kot da nasprotujem takim dejavnostim - svoj čas sem se kar dosti ukvarjala z amaterskim filmom. In Filofest podpiram in bi se ga tudi sama udeležila, če mi ne bi bila FF tako od roke (ker moja pot vodi od FDVja pa do Črnuč).
    Tudi če GEM ne objavlja SMSov iz istih številk, tistih 5 "promocijskih" sms-ov z lahkoto pošljejo organizatorji. Pa saj niti ni nič narobe s tem, je bilo pa res blazno očitno, da je to poslal nekdo, ki bo imel od večjega obiska ne-vem-kakšno korist, samo to.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa