Agatha Christie: Umor v Mezopotamiji

Pa sem končno prebrala svojo prvo Agatho Christie. Saj sem že prej slišala veliko o njej, a ne vem zakaj sem se prej vztrajno izogibala polic v knjižnici, na katerih piše kriminalke, detektivke ... Pač sem blodila in blodila med neskončnimi knjigami raznih romanov, takšnih in drugačnih, pri katerih ne veš točno, kaj boš dobil. Tu pa točno veš. Dobiš Poirota. Všeč mi je. Preprosta zgradba knjige - vsaj tule, bomo videli, kako se Agathe razlikujejo. Zagotovo se. Lahko bi rekla, da se odpravljam na potovanje, saj me čaka res še veliko njenih knjig.
Knjiga se mi je drugače zdela super. Napeta, prav zanimalo me je, kdo je morilec in kaj točno se je zgodilo. Povsem sem se vživela - razmišljala, kdo mi lahko bil, zakaj bi kdo to sploh storil. Kaj več pa v bistvu ne morem napisati. Razpravljati o smislu zgodbe in o karakterjih? Eh, ne. Niso mi tako prirasli k srcu. So kot filmski junaki - pridejo in grejo. Niso kot nekateri liki iz serij, ki so zame skoraj kot osebe, ki dejansko obstajajo. Mogoče bom lahko o Poirotu kasneje, ko preberem še kakšno knjigo, kaj več povedala. Zaenkrat pa je to to. Potovanje, ki se je začelo. Sem si že napisala seznam vseh njenih knjig - cilj je, da preberem prav vse! Morda letošnje poletje, morda naslednje, ni panike, bom že ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa