Something Borrowed

Okej, tale film mi je bil pa zares zelo všeč! Sicer je še ena pocukrana romantična drama oz. komedija (in še prav zares sem se ob enem točno določenem prizoru na ves glas zakrohotala), ampak nekaj je na njej, da mi je res tako zelo všeč.
Film nas popelje v svet Rachel (Ginnifer Goodwin) in Darcy (Kate Hudson), dveh najboljših prijateljic, ki prijateljujeta že vse od malih nog. Plašna in sramežljiva odvetnica Rachel, ki je vedno v ozadju glasne in zabavne Darcy, pa se ob prihajajoči poroki Darcy in Dexa, ki je bil sicer njen sošolec na pravni fakulteti do katerega je gojila skrivne simpatije, znajde pred pomembno odločitvijo - naj sledi svojim željam in žrtvuje prijateljstvo ali še enkrat in za vedno ostane v senci svoje najboljše prijateljice.
Izkaže se namreč, da je tudi popoln Dex do Rachel gojil čustva, a zaradi obojestranske sramežljivosti je v zgodbo vstopila Darcy in priložnost za srečo v ljubezni je splavala po vodi. Meni osebno je ta ideja nekaj novega, svežega - na filmskem platnu je še nisem zasledila, pa tudi če sem jo, mi je ta igralska zasedba in celotna zgodba tako zelo všeč in se mi je res usedla nekam v srce. Nekako sem čudila z Rachel, kako se bori in hkrati boji, in navijala zanjo, da bo vse v redu. Konec je, seveda, srečen, čeprav mi ni povsem všeč, saj pusti nek grenak priokus. Kaj pa vem. Je pa zanimiva sploh vloga Kate Hudson, ki me je spominjala na Bride Wars, saj je tam imela res podobno vlogo močne, zapeljive, odločne junakinje, ki se ne ozira na nikogar razen samo sebe. Zanimivo, ni kaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa