Dejstvo je ...

... da že kar nekaj časa nisem napadla sladkarij. Omare. Hladilnika. Brskala po škatlah, se lotevala najbolj hecnih možnih kombinacij. Kokosovi piškoti, ki sicer delujejo sami po sebi, oplemeniteni z vikikremo. Štrudelj za kosilo, malico, večerjo. All day long.

Nima veze, kakšen mesec sem bila pridna, zadnje tri dni grešila kot zmešana in najverjetneje v treh dneh dobila nazaj vse, kar sem v slabem mesecu izgubila. Kaj pa vem, nisem se tehtala.

In tudi, roko na srce, že dolgo nisem pisala o hrani in tehntnici in njunem krasnem odnosu tule, na blogu. Skrajni čas. Jutri namreč začenjam spet. Par moram imeti nek red. Ampak tokrat bom šla drugače. Iz že nekako ustaljenega načina bom črtala dve skrajnosti. Ena je prenajedanje s sladkarijami, druga (ki običajno sledi temu prenajedanju) pa je premalo-jedenje (v obliki sadnih in zelenjavnih dni). Tako da črtam sladke in sadne dni. Kar pomeni - sugar-free. In že smo pri prvi točki mojega načrta.

Druga točka - 2 L vode/dan. Ker če ne razmišljam pozabim in premalo pijem.

Tretja točka - poleg vsakodnevnih sprehodov še 3x na teden za slabo uro na sobno kolo. Za začetek 20 km, potem bom pa povečevala.

To so glavne smernice, poleg obveznega ločevanja. Kako si sledijo dnevi je odvisno predvsem od založenosti hladilnika.

In absolutno vsak dan trebušnjaki. Počepi. Izpadni koraki. Vaje za roke.

Saj ne vem, zakaj to sem pišem. Bolj kot za javno uporabo (pa četudi je javno) je to zame, da vem točno kaj in kako.

In to ni hujšanje (ker s tem ne bom nekaj blazno shujšala, moje telo je cepljeno proti ubogljivosti), ampak zdravo življenje in dobro počutje. Ker sem tako veliko bolj srečna.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa